Положення Екстремальних туристичних змагань “Доброволець”

1. Загальні положення

Екстремальні туристичні змагання «Доброволець» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:

– вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;

– вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська Січ»;

– популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;

– підвищення майстерності мандрівників.

2. Організатори

Головними організаторами змагу є Громадська організація «Всеукраїнський молодіжний рух «Національний Альянс», Громадська організація «Волинська фундація», туристичний клуб «Антар» за підтримки:

  • комунального закладу «Волинський обласний центр національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді Волинської обласної ради»;
  • комунального закладу «Центр національно-патріотичного виховання дітей та молоді міста Луцьк»;

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагу

Дати проведення: 27-28 лютого 2021 року.

Місце проведення змагу:  https://goo.gl/maps/djdG9EQFwsA9JFx78

Старт/Фініш – турбаза ”Сонячний” с.Гаразджа, Волинська область. 

Межі терену буде повідомлено за 10 днів до змагу.

4. Програма змагу

27 лютого  – початок реєстрації команд у стартовий протокол та старт змагань.

6:00- 10:00 – реєстрація команд та видача карт;

8:00 – старт ІІ КС (12 год);

9:00 – старт І КС (24 год);

10:00 – старт ІІІ КС (6 год);

28 лютого 9:00 –  завершення змагу.

11:00 – підбиття та публікація результатів, нагородження переможців.

Карти видаються за годину до старту визначеної категорії складності!

Категорії складності дистанцій:

І категорія – контрольний час 24 години 

ІІ категорія – контрольний час 12 години

ІІІ категорія – контрольний час 6 години

Командам потрібно набрати більшу кількість балів в межах контрольного часу обраної категорії.

5. Умови заліку та визначення результатів

Місце команди визначається сумою набраних балів пройдених (зафіксованих) КП, підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП. На фото обов’язково має бути видно номер технічного КП. Під час фіксації КП на фото мають бути всі учасники команди + карта в кадрі. 

Учасники змагань долають дистанцію без використання будь-яких додаткових засобів пересування (лижі, волосипед, авто, мото тощо).
За порушення правил – команда дискваліфіковується.

Проходження маршруту обов’язково записується gps-трекером, бажано кількома. Трек скидається організаторам у форматі gpx.

Технічні та історичні КП мають різну градацію в балах. Порядок проходження КП – довільний.

Після проходження дистанції, команди на місці фінішу скидають на файлообмінник нередаговані фото з КП та трек подолання дистанції і надсилають посилання з доступом на офіційну скриньку оргкомітету змагу: sg.dobrovolets@gmail.com

Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість історичних КП або показала кращий час.

Поза заліком вважаються ті команди, які не вклались в межі контрольного часу, не правильно зафіксували понад 50% взятих КП.

Оргкомітет змагу залишає за собою право вносити зміни в це Положення без попередження учасників змагу. Зміни в Положенні будуть повідомлені на офіційній сторінці змагу та/чи на старті змагань.

6. Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 14 років. Для І категорії складності дозволяється участь неповнолітніх осіб не більше однієї особи в команді.

Учасники, яким менше 18 років, повинні надати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях. Скановану копію (чи фото-копію) потрібно прикріпити до анкети під час зголошення.

Мінімальна кількість учасників команди — 2. Якщо в команді є неповнолітні учасники, мінімальна кількість учасників такої команди — 3. В такій команді один з учасників повинен бути повнолітнім.

Зразок дозволу для неповнолітніх учасників: https://cutt.ly/rjf7CvC  

Для учасників бойових дій (АТО) участь безкоштовна. Для підтвердження потрібно прикріпити до анкети під час зголошення скановану копію (чи фото-копію) посвідчення учасника бойових дій.

7. Для участі в змаганнях команда:

– заповнює зголошення (до 21:00 год. 21 лютого 2021 року.); 

6 год: https://cutt.ly/cjgwCv4 

12 год: https://cutt.ly/cjgwMVi 

24 год: https://cutt.ly/Fjgw16k 

– сплачує організаційний внесок – розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить: 300 грн при реєстрації до кінця січня; 

з 1 до 14 лютого – 400 грн; з 15 до 21 лютого – 500 грн.

– забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);

– забезпечує медичне страхування учасників команди (рекомендовано);

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску! Підтвердження реєстрації надійде вам на електронну пошту, після сплати організаційного внеску.

Щоб оплатити внесок, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку №  5168745102658207 (Шум’янко Н.М.)  та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» назву вашої команди. Комісію при переказі коштів має сплачувати команда.

Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. На місці старту на вимогу Оргкомітету учасник передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та/чи подає копії:

– документу, що засвідчує дату народження;

– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на змаганнях, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

За рішенням оргкомітету команда дискваліфіковується за порушення правил змагу,  розпиття алкогольних напоїв та розкидання сміття під час проходження маршруту та на місці старту/фінішу.

Під час проведення змагань забороняється вживання алкогольних напоїв!

8. Підведення підсумків та нагородження переможців

Підведення підсумків змагань відбувається протягом 28 лютого 2021 року та публікується на офіційних сторінках змагу в соціальних мережах та на сайті. В кожній категорії складності визначається 1-ше, 2-ге та 3-тє призові місця. У випадку, де в категорії складності зареєстровано 10 і менше команд, нагороджується лише 1-ше призове місце.

Команди, що посіли призові місця, нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.

9. Призовий фонд

Нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

10. Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають ці команди.

11. Змагання відбуватимуться з дотриманням карантинних обмежень та санітарних епідеміологічних правил. 

12.  У зв’язку з карантинними обмеженнями організатори не забезпечують повноцінну ночівлю. Але для тих, хто не з Луцька і не має можливості самостійно знайти ночівлю в Луцьку, організатори надають можливість ночівлі з мінімальними зручностями на місці старту. Звісно, з дотриманням карантинних обмежень. Для цього обов’язково потрібно зареєструватися: https://cutt.ly/bkUrN0Z 

Організатори надають можливість всім учасника залишити речі на місці старту/фінішу.

Організатори також забезпечують трансфер до та з місця старту/фінішу. Автобус з Луцька до місця старту відправлятиметься орієнтовно о 5.30 від залізничного вокзалу. Реєстрація обов’язкова: https://cutt.ly/WkUysJz 

Автобуси з місця фінішу відправлятимуться о 21:00 27 лютого та 11:00 28 лютого.

Контакти оргкомітету:

Тел. +38 096 807 86 46 – Наталія (зголошення та інші організаційні питання)

         +38 098 048 90 91 – Ангеліна Тьохта (з питань співпраці)

Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com