1.Загальні положення
Туристичний змаг «Стежками Героїв «Доброволець-2015» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:
– вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
– вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони «Волинська січ»;
– популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
– підвищення майстерності мандрівників.
2.Організатори
Головним організатором змагу є Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Національний Альянс». Партнери – Рівненська обласна організація Товариства пошуку жертв війни «Пам’ять».
Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.
3. Час і місце проведення змагу
Змаг проводиться 28 лютого – 1 березня 2015 року. Місце проведення змагу – Березнівський район Рівненської області.
4. Програма змагу
Місце старту – село Вітковичі Березнівського району. О 8:00 28 лютого 2015 року команди у повному складі і з повним спорядженням вишиковуються для урочистого відкриття змагу і виходу на маршрут. Старт розпочинається в кінці церемонії відкриття. Старт-роздільний.
Командам за контрольний час потрібно подолати у повному складі маршрут відмічаючись на контрольних пунктах (КП). Проходження КП проводиться в довільному порядку протягом визначеного контрольного часу.
Змагагання проводяться в двох заліках:
І. З маршрутом протяжністю близько 80-100 кілометрів.
ІІ. З маршрутом в протяжністю близько 40-60 кілометрів.
Контрольний час в обох заліках становить 24 години.
Змаг проходить з урахуванням «Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні», прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів.
На фініші суддівська колегія реєструє проходження командою маршруту та визначає переможців в кожному із заліків.
5. Графік змагу
28 лютого 2015 року (субота):
07.00 – початок реєстрації команд;
07.30 – нарада капітанів з суддівською колегією;
08.00 – урочисте відкриття змагу, офіційне оголошення правил, інструктаж з техніки безпеки;
08.30 – старт.
1 березня 2015 року (неділя):
08.30 – закінчення контрольного часу;
08.30 -10.30 – підведення підсумків змагу, оголошення та нагородження переможців, офіційне закриття змагу.
6. Умови заліку та визначення результатів
Місце команди визначається часом проходження маршруту, а також сумою контрольних пунктів (КП), підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП.
Контрольні пункти (КП) матимуть градацію:
– основні (історичні та культурні пам’ятки) з нарахуванням по 3 бали;
– технічні (інші об’єкти місцевого та природного характеру) з нарахуванням по 1 балу.
Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість основних КП або показала кращий час.
Розрив між учасниками команди при прибутті на фініш більше ніж на 5 хв карається зняттям.
У випадку вимушеного сходження частини учасників команди (мінімальна кількість – 2 чоловіки, але якщо є неповнолітні учасники мінімальна кількість – 3 чоловіки), така команда займає місце нижче команди з повним складом. У випадку не проходження маршруту в межах контрольного часу, команді зараховується результат із сумою балів попередньо взятих КП.
7.Вимоги до команд
Участь у змазі беруть команди в складі 2-5 осіб віком від 16 років. Учасники яким менше 18 років мають подати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях.
Для участі в змаганнях команда:
– заповнює та передає на адресу Оргкомітету (до 24 лютого 2015 року) зголошення (взірець додається);
– забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);
– сплачує організаційний внесок. Розмір організаційного внеску становить 100 гривень з одного учасника команди.
Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник змагу передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу (копія додається), а також пред’являє оригінали та подає копії:
– документу, що засвідчує дату народження;
– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.
Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.
8.Підведення підсумків та нагородження переможців
Підведення підсумків змагань відбувається протягом години після завершення контрольного часу, томупротести капітанів команд розглядаються суддівською колегією не пізніше цього часу.
Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.
Крім визначення переможців в основних заліках за підсумками змагань проводиться конкурс на краще фото на тему зимового мандрівництва.
9.Фінансування
Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.
Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають дані команди.
Контакти оргкомітету:
Тел.: (063) 358 94 31, (095) 789 14 83, (096) 138 97 82
Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com
Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це положення.