Положення

«Доброволець» – змагання присвячені полеглим побратимам з 35-ї сотні самооборони Майдану «Волинська Січ», які живими однозначно були б учасниками «Добровольця».

Тепер вони є символом боротьби за кращу країну. 

Положення Екстремальних туристичних змагань “Доброволець”

 “ОСІНЬ”

1. Загальні положення

Екстремальні туристичні змагання «Стежками Героїв «Доброволець» (надалі – змагання) –  змагання з туризму, які проводяться з метою:

  • вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
  • вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська Січ»;
  • популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
  • підвищення майстерності мандрівників.

2. Організатори

Головними організаторами змагань є Громадська організація «Всеукраїнський молодіжний рух «Національний Альянс», Громадська організація «Волинська фундація», туристичний клуб «Antar» за підтримки комунального закладу «Волинський обласний центр національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді Волинської обласної ради».

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагань

Дати проведення: 9-10 жовтня 2021 року.

Місце проведення змагань: Луцький район Волинської області, Рівненський район Рівненської області

Старт/Фініш – с.Деражне, Рівненська область. 

Межі терену буде повідомлено за 10 днів до старту.

4. Програма змагань

8 жовтня 

18:00 – організація стартового табору, поселення та реєстрація команд

9 жовтня  – початок реєстрації команд у стартовий протокол та старт змагань.

6:00- 8:00 – реєстрація команд та видача карт;

8:00 – 8:30 – офіційне відкриття змагань;

8:30 – загальний старт для усіх категорій.

10 жовтня 8:30 –  завершення змагань.

10:00 – підбиття та публікація результатів, нагородження переможців.

Карти видаються за 2 години до старту!

 

Категорії складності дистанцій:

Вело – контрольний час 24 години

 

Трек:

І категорія – контрольний час 12 годин 

ІІ категорія – контрольний час 24 години

 

Командам потрібно набрати більшу кількість балів в межах контрольного часу обраної категорії.

5. Умови заліку та визначення результатів

Місце команди визначається сумою набраних балів пройдених (зафіксованих) КП, підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП. На фото обов’язково має бути видно номер технічного КП. Під час фіксації КП на фото мають бути всі учасники команди + карта в кадрі. Для велокатегорії в кадрі повинен бути також велосипед.

Учасники змагань долають дистанцію без використання будь-яких додаткових засобів пересування (авто, мото тощо). 

За порушення правил – команда дискваліфікується.

Проходження маршруту обов’язково записується gps-трекером, бажано кількома. Трек скидається організаторам у форматі gpx.

Технічні та історичні КП мають різну градацію в балах.
Технічні КП – 1 бал. Історичні КП – 3 бали. Порядок проходження КП – довільний.

Після проходження дистанції, команди на місці фінішу скидають на файлообмінник нередаговані фото з КП та трек подолання дистанції і надсилають посилання з доступом на офіційну скриньку оргкомітету змагу: sg.dobrovolets@gmail.com

Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість історичних КП або показала кращий час.

Поза заліком вважаються ті команди, які не вклались в межі контрольного часу, не правильно зафіксували понад 50% взятих КП. 

Оргкомітет змагу залишає за собою право вносити зміни в це Положення без попередження учасників змагу. Зміни в Положенні будуть повідомлені на офіційній сторінці змагу та/чи на старті змагань.

6. Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 14 років.

Учасники, яким менше 18 років, повинні надати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях. Скановану копію (чи фото-копію) потрібно прикріпити до анкети під час зголошення.

Мінімальна кількість учасників команди — 2. Якщо в команді є неповнолітні учасники, мінімальна кількість учасників такої команди — 3. В такій команді один з учасників повинен бути повнолітнім.

Зразок дозволу для неповнолітніх учасників: https://cutt.ly/rjf7CvC  

Для учасників бойових дій (АТО) участь – половина вартості стартового внеску на одну людину. Для підтвердження потрібно прикріпити до анкети під час зголошення скановану копію (чи фото-копію) посвідчення учасника бойових дій.

7. Для участі в змаганнях команда:

– заповнює зголошення (до 21:00 год. 5 жовтня 2021 року.); 

Вело: https://forms.gle/C8qvcAyKHGiLwU1y5 

Трек 24 години: https://forms.gle/tCJrKpkGMaNztRyu5 

Трек 12 годин: https://forms.gle/G8xmffsCKn6Qg3p2A 

  • сплачує організаційний внесок – розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить: 400 грн до 15 вересня, 500 грн до 5 жовтня;
  • забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);
  • забезпечує медичне страхування учасників команди (рекомендовано);

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску! Підтвердження реєстрації надійде вам на електронну пошту, після сплати організаційного внеску.

Щоб оплатити внесок, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку №  5168745102658207 (Шум’янко Н.М.)  та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» назву вашої команди. Комісію при переказі коштів має сплачувати команда.

Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. На місці старту на вимогу Оргкомітету учасник передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та/чи подає копії:

  • документу, що засвідчує дату народження;
  • дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на змаганнях, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

За рішенням оргкомітету команда дискваліфікується за порушення правил змагу, зокрема за розпиття алкогольних напоїв та розкидання сміття під час проходження маршруту та на місці старту/фінішу.

Під час проведення змагань забороняється вживання алкогольних напоїв!

8. Підведення підсумків та нагородження переможців

Підведення підсумків змагань відбувається протягом 10-12 жовтня 2021 року та публікується на офіційних сторінках змагу в соціальних мережах та на сайті. В кожній категорії складності визначається 1-ше, 2-ге та 3-тє призові місця. У випадку, де в категорії складності зареєстровано 10 і менше команд, нагороджується лише 1-ше призове місце.

Команди, що посіли призові місця, нагороджуються цінними призами.

9. Призовий фонд

Нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

10. Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають ці команди.

11. Змагання відбуватимуться з дотриманням карантинних обмежень та санітарних епідеміологічних правил. 

12. Стартовий табір. 

Поселення учасників буде організовано у визначеному місці на території с.Деражне у форматі наметового містечка. У випадку погіршення погодних умов буде перенесено до приміщення школи.

 У зв’язку із рівнем карантинних обмежень на час проведення змагань буде додатково повідомлено про особливості та формат організації старту та поселення учасників.

Організатори надають можливість всім учасникам залишити речі на місці старту/фінішу.

Організатори також забезпечують трансфер до та з місця старту/фінішу. Автобус з Луцька до місця старту відправлятиметься ввечері 8 жовтня та вранці 9 жовтня від залізничного вокзалу. Автобуси з місця фінішу відправлятимуться 10 жовтня, після закриття змагань. Реєстрація обов’язкова: https://forms.gle/8APYrHB1MGNQrTqi7
Вартість проїзду 100 грн з 1 учасника в одну сторону.
Щоб оплатити трансфер, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку №  5168745102658207 (Шум’янко Н.М.)  та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» ”ТРАНСФЕР” і ПІБ. Комісію при переказі коштів має сплачувати учасник.

Контакти оргкомітету:

Тел. +38 096 807 86 46 – Наталія (зголошення та інші організаційні питання)

         +38 098 048 90 91 – Ангеліна Тьохта (з питань співпраці)

Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com

Трансфер

Реєстрація на автобус триває до 1 жовтня 2021 року
Автобус коштує 100 грн/людина в одну сторону
Відправлення ввечері/вранці 8 жовтня від залізничного вокзалу м. Луцьк
Відправлення з фінішу 10 жовтня після закриття змагань
Контактний номер телефону +38 096 807 86 46 – Наталія

Додаткові умови

Просимо звернути увагу, що перегони будуть відбуватися в складних зимових умовах на території Полісся, яке характерне своїми природними та географічними особливостями, про що можна більше дізнатися в інтернеті. Тому, як морозна і сніжна погода, так і відлига можуть завдати серйозних труднощів для подолання маршруту, який буде проходити, як відкритою безлісою місцевістю, так і непрохідною пущею з розгалуженою системою боліт та малих річок.

Маршрут перегонів буде проходити місцями бойової відваги Української Повстанської Армії та визначатиметься контрольними пунктами (КП), які команда повинна долати у повному складі, при цьому підтвердженням служитимуть фотографії на КП. Детальніше про правила перегонів вказано в Положенні.

Речі потрібні для участі в змаганнях

  1. Фотокамера. Вона потрібна для того, щоб зафіксувати КП, яке буде зараховано тоді, коли на фініші ви надасте оргкомітету фотодоказ.
  2. Аптечка. Візьміть особисту аптечку, в яку покладіть медикаменти для першої невідкладної допомоги, а також знеболювальні препарати та інші, які можуть знадобитись саме вам.
  3. Документи. Кожен учасник повинен мати документ, що засвідчує його особу. Учасники, які не досягнули повноліття повинні мати з собою дозвіл від батьків
  4. Компас. Навіть, якщо у вас буде навігатор – майте компас. Він ніколи вас не підведе.
  5. Ліхтарик. Майте запасні батарейки до нього.
  6. Їжа/вода. Похід – це велике навантаження, тому майте з собою калорійну, але не важку їжу і воду.
  7. Телефон. Під час походу потрібно мати один телефон, який використовуйте лише для зв’язку з оргкомітетом, щоб батарея протрималась до кінця походу.
  8. Теплий одяг. Одягайтесь тепло і зручно. Можна брати щось з собою на випадок прохолодної ночі/
  9. Зручне взуття. Взуття в поході – найголовніше для комфортного проходження. Не взувайте нових черевиків, а краще віддайте перевагу старим, але перевіреним.
  10. Ніж. Ніж завжди стане в нагоді чи під час обіду, чи для інших технічних потреб.
  11. Дощовик. У разі снігу чи навіть дощу ви пошкодуєте, якщо не візьмете цю легку, але дуже корисну річ.
  12. Сірники. Вони знадобляться вам, якщо потрібно буде розвести багаття.
  13. Навігатор. Якщо маєте навігатор – він стане вам в пригоді.
  14. Петарди. Вони знадобляться для відлякування диких тварин.
  15. Хороший настрій – без цього ніяк ?.
Меню