Положення Туристичних змагань “Доброволець.Осінь”

1.Загальні положення

Волинські екстремальні туристичні змагання «Стежками Героїв «Доброволець. Осінь» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:
– вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
– вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська січ»;
– популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
– підвищення майстерності мандрівників.


2.Організатори

Головними організаторами змагу є Громадська організація «Всеукраїнський молодіжний рух «Національний Альянс» за підтримки:
туристичного клубу «Антар»;
комунального закладу «Волинський обласний центр національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді Волинської обласної ради»;
комунального закладу «Центр національно-патріотичного виховання дітей та молоді міста Луцька»;
комунального закладу «Історико-культурний комплекс «Вовчак – Волинська січ» Турійської РДА;
ГО «Волинська фундація».

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагу
У зв’язку з постановою Кабінету міністрів України, щодо обмеження проведення масових заходів та заради здоров’я учасників в період карантину, змаг проводиться в часовому проміжку з 31 жовтня – до 10 листопада 2020 року.
Місце проведення змагу (старт) с.Купичів Турійського району Волинської області. Район змагань лісовий терен навколо групи Озерянських озер в Турійському районі.

4. Програма змагу

31 жовтня – початок реєстрації команд у стартовий протокол та старту змагань в с.Купичів Турійського району.
Місце старту – Пам’ятний знак воїнам УПА в центрі с.Купичів Турійського району
https://goo.gl/maps/k3kb72AurmdabErq9, який і буде першим історичним КП.
Місце фінішу – будівля сільської ради с.Купичів (головний вхід).
Видача координат контрольних пунктів та легенд відбувається щоденно з 7:00 до 19:00 шляхом надсилання файлу з gpx – точками КП на електронну скриньку чи фб-акаунт представнику попередньо зареєстрованої команди після отримання оргкомітетом фото (селфі) з місця старту із зображенням повного складу команди на фоні першого історичного КП. Команди мають стартувати не пізніше ніж через одну годину після отримання файлу з координатами.
8:00 – орієнтовний початок старту команд в довільному порядку.
1 – 9 листопада – продовження змагу та старту команд.
10 листопада, 8:00 – завершення змагу.
10 – 15 листопада – підбиття та публікація результатів, нагородження переможців.

Трек:
І категорія – контрольний час 24 години
ІІ категорія – контрольний час 12 години
Вело: контрольний час 24 години

Командам потрібно набрати більшу кількість балів в межах контрольного часу обраної категорії.

Контрольні пункти (КП) мають різну “вартість” :
історичні КП – 3 бали; технічні КП – 1 бал;
Порядок проходження КП – довільний.

Оргкомітет змагу залишає за собою право вносити зміни в це Положення без попередження учасників змагу. Зміни в Положенні будуть оприлюднені на сайті змагу.

Змаг проходить з урахуванням «Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні», прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів.

5. Умови заліку та визначення результатів

Місце команди визначається сумою набраних балів пройдених (зафіксованих) КП, підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП. На фото має бути видно номер технічного КП. Під час фіксації КП на фото обов’язково мають бути всі учасники команди. Також Для велокатегорії на фото має бути видно велосипеди учасників.
Під час фотофіксації обов’язково має бути ввімкнений геотег та бажано водяний знак, що вказує на час і дату зробленого фото.

Проходження маршруту обов’язково записується gps-трекером, бажано кількома.

Після проходження дистанції, команди протягом 24 годин після завершення їхнього контрольного часу, скидають на файлообмінник свої фото з КП та трек подолання дистанції, а посилання надсилаєте на офіційну скриньку оргкомітету змагу: sg.dobrovolets@gmail.com
Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість історичних КП або показала кращий час.

Поза заліком вважаються ті команди, які не вклались в межі контрольного часу, не правильно зафіксували понад 50% взятих КП.

6. Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 18 років в класі “Вело” та класі “Трек” для І категорії складності, дозволяється участь осіб від 15-років у відповідних категоріях в кількості не більше однієї особи в команді. Команди у складі 2-5 осіб від 15 років – ІІ категорії складності в класі “Трек”.
Учасники, яким менше 18 років, повинні надати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях. Скановану копію (чи фото-копію) потрібно прикріпити до анкети під час зголошення.

Мінімальна кількість учасників команди — 2. Якщо в команді є неповнолітні учасники, мінімальна кількість учасників такої команди — 3. В такій команді один з учасників повинен бути повнолітнім.

Зразок дозволу для неповнолітніх учасників: https://cutt.ly/afF8ynP
Для учасників бойових дій (АТО) участь безкоштовна. Для підтвердження потрібно прикріпити до анкети під час зголошення скановану копію (чи фото-копію) посвідчення учасника бойових дій.

7. Для участі в змаганнях команда:

– заповнює зголошення (до 10:00 год. 30 жовтня 2020 року.);
12 год: https://cutt.ly/Rf8zao3
24 год: https://cutt.ly/mf8zdta
Вело: https://cutt.ly/Wf8zfed
– сплачує організаційний внесок – розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить: 300 грн з одного учасника при попередній реєстрації.
– забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);
– забезпечує медичне страхування учасників команди (рекомендовано);

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску! Підтвердження реєстрації надійде вам на електронну пошту, після сплати організаційного внеску.

Щоб оплатити внесок, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку № 5168745102658207 (Шум’янко Н.М.) та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» назву вашої команди.
Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. На місці старту кожний учасник передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та подає копії:
– документу, що засвідчує дату народження;
– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

За рішенням оргкомітету команда дискваліфіковується за порушення правил змагу, розпиття алкогольних напоїв та розкидання сміття під час проходження маршруту.
Під час проведення змагань забороняється вживання алкогольних напоїв.

8.Підведення підсумків та нагородження переможців

Підведення підсумків змагань відбувається протягом 10 – 15 листопада 2020 року та публікується на офіційних сторінках змагу в соціальних мережах та на сайті.
1-ше, 2-ге та 3-тє призові місця визначаються у категоріях складності, де зареєстровано більше 10 команд учасників. У категоріях складності, де зареєстровано 10 і менше команд, визначається лише 1-ше призове місце.
Команди, що посіли призові місця, нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.

9. Призовий фонд

Нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

10.Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.
Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають ці команди.

Контакти оргкомітету:
Тел. +38 096 807 86 46 (зголошення та інші організаційні питання)
Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *