Положення

1.Загальні положення

Туристичні змагання «Стежками Героїв «Доброволець-2019» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:
– вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
– вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська січ»;
– популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
– підвищення майстерності мандрівників.


2.Організатори

Головними організаторами змагу є молодіжна громадська організація «Національний Альянс» за підтримки:
туристичного клубу «Антар»;
комунального закладу «Центр національно-патріотичного виховання дітей та молоді міста Луцька»;
Центру туризму, спорту та екскурсій управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації;
Lihtar.agency;
комунального закладу «Історико-культурний комплекс «Вовчак – Волинська січ» Турійської РДА;
Міністерства молоді та спорту України;
Український інститут національної пам’яті.

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагу
Змаг проводиться 23-24 лютого 2019 року. Місце проведення – Урочище «Вовчак» Турійський р-н. Cтарт та фініш у селі Бобли.

4. Програма змагу

О 8:30 23 лютого 2019 року команди у повному складі і з повним спорядженням вишиковуються для урочистого відкриття змагу і виходу на маршрут. Старт розпочинається по завершенні церемонії відкриття. Старт – загальний.

Для учасників ІІІ категорії складності старт розпочнеться на одну годину пізніше.

Командам за контрольний час потрібно подолати у повному складі маршрут, відмічаючись на контрольних пунктах (КП). Проходження КП проводиться в довільному порядку протягом визначеного контрольного часу.

Змагання проводяться у трьох заліках:
І. З маршрутом протяжністю близько 100 кілометрів.
ІІ. З маршрутом протяжністю близько 50 кілометрів.
ІІІ. З маршрутом протяжністю близько 20 кілометрів.

Змаг проходить з урахуванням «Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні», прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів.

На фініші суддівська колегія реєструє проходження командою маршруту та визначає переможців в кожному із заліків.

Контрольний час в І-ІІ заліках становить 24 години, в ІІІ заліку – 15 годин.

5. Графік змагу

22 лютого (п’ятниця)
18:00 – заїзд команд на місце старту для ночівлі;
19:00 – організований виїзд з Луцька, збір за головним корпусом СНУ (вулиця Степана Бандери);
20:00 – виїзд з Ковеля, збір біля виходу із залізничного вокзалу;
20:00 – початок реєстрації команд;
21:00 – нарада з капітанами команд.

23 лютого 2019 року (субота)
06:00 – початок реєстрації команд, видача карт;
09:30 – урочисте відкриття змагу, офіційне оголошення правил, інструктаж з техніки безпеки;
10:00 – старт.

24 лютого 2019 року (неділя)
01:00 – закінчення контрольного часу для команд III категорії;
10:00 – закінчення контрольного часу для команд I та II категорій;
10:00 – 12:00 – підведення підсумків змагу, оголошення та нагородження переможців, офіційне закриття змагу.

6. Умови заліку та визначення результатів

Місце команди визначається часом проходження маршруту, а також сумою контрольних пунктів (КП), підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП.

Контрольні пункти (КП) матимуть градацію:
– основні (історичні та культурні пам’ятки) з нарахуванням по 3 бали;
– технічні (інші об’єкти місцевого та природного характеру) з нарахуванням по 1 балу.

Під час фіксації КП на фото обо’язково має бути карта змагу та усі учасники (за винятком фотографа).

Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість основних КП або показала кращий час.

Розрив між учасниками команди при прибутті на фініш більше, ніж на 5 хвилин карається зняттям.

Поза заліком вважаються ті команди, які не подолали маршрут в межах контрольного часу  та команди, які зійшли з маршруту або фінішували в неповному складі учасників.

7.Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 16 років для І-ІІ категорій складності та віком від 14 років для ІІІ категорії складності.

Учасники, яким менше 18 років, повинні надати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях. Скановану копію (чи фото-копію) потрібно прикріпити до анкети під час реєстрації. Оригінал дозволу необхідно передати членам оргкомітету на місці старту змагань.

Мінімальна кількість учасників команди — 2. Якщо у команді є неповнолітні учасники, мінімальна кількість — 3. В такій команді один з учасників повинен бути повнолітнім.

Для участі в змаганнях команда:
заповнює зголошення (до 20 лютого 2019 року);
– сплачує організаційний внесок.

Розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить:
до 1 лютого – 200 гривень;
до 20 лютого – 300 гривень;
– забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску! Підтвердження реєстрації надійде вам на електронну пошту.

Щоб оплатити внесок, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку № 5168 7573 5041 2872 (Лідія Кощук) та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» назву вашої команди.

Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та подає копії:
– документу, що засвідчує дату народження;
– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Також після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

8. Підведення підсумків та нагородження переможців

Підведення підсумків змагань відбувається протягом години після завершення контрольного часу, тому протести капітанів команд розглядаються суддівською колегією не пізніше цього часу.

Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця у кожній категорії складності нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.

9. Призовий фонд
Нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.
Призовий фонд буде розподілений між переможцями у такій градації:
І кс (100 км) – 70 %;
ІІ кс (50 км) – 25 %;
ІІІ кс (20 км) – 5 %;

10.Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають ці команди.

Контакти оргкомітету:
Тел.: (097) 6528123 (зголошення), (095) 789 14 83.
Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com

1 коментар до Положення

  1. Богдан коментує:

    Можна приклад дозволу від батьків?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *