Положення

1.Загальні положення

Туристичні змагання «Стежками Героїв «Доброволець-2020» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:
– вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
– вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська січ»;
– популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
– підвищення майстерності мандрівників.


2.Організатори

Головними організаторами змагу є Громадська організація «Всеукраїнський молодіжний рух «Національний Альянс» за підтримки:
туристичного клубу «Антар»;
комунального закладу «Центр національно-патріотичного виховання дітей та молоді міста Луцька»;
Комунального закладу «Волинський обласний центр національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді Волинської обласної ради»;
комунального закладу «Історико-культурний комплекс «Вовчак – Волинська січ» Турійської РДА;
ГО «Волинська фундація».

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагу
Змаг проводиться 29 лютого – 1 березня 2020 року.

Місце проведення змагу (старт і фініш) с.Березовичі Володимир-Волинського району Волинської області.

4. Програма змагу

О 9:30 29 лютого 2020 року команди у повному складі і з повним спорядженням вишиковуються для урочистого відкриття змагу .

Старт – загальний, по завершенні церемонії відкриття.

Змагання проводяться у трьох заліках:

І категорія – контрольний час 24 години
ІІ категорія – контрольний час 15 години
ІІІ категорія – контрольний час 10 годин

Командам потрібно набрати більшу кількість балів в межах контрольного часу обраної категорії.

Контрольні пункти (КП) мають різну “вартість” :
історичні КП – 3 бали; технічні КП – 1 бал;

Порядок проходження КП – довільний.

Оргкомітет змагу залишає за собою право вносити зміни в це положення без попередження учасників змагу. Зміни в положенні будуть оприлюдненні на сайті змагу.

Змаг проходить з урахуванням «Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні», прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів.

5. Графік змагу

28 лютого (пятниця)
18:00 – заїзд команд на місце старту для ночівлі;
19:00 – (орієнтовно) організований виїзд з Луцька, збір за головним корпусом СНУ (вулиця Степана Бандери);
20:00 – початок реєстрації команд;

29 лютого 2020 року (субота)
07:00 – видача карт, продовження реєстрації команд
08:30 – брифінг з капітанами команд;
09:30 – урочисте відкриття змагу, офіційне оголошення правил, інструктаж з техніки безпеки;
10:00 – старт.
20:00 – закінчення контрольного часу для команд III категорії;

1 березня 2020 року (неділя)
01:00 – закінчення контрольного часу для команд II категорії;
10:00 – закінчення контрольного часу для команд I категорії;
10:00 – 12:00 – підведення підсумків змагу, оголошення та нагородження переможців, офіційне закриття змагу.

6. Умови заліку та визначення результатів

Місце команди визначається сумою набраних балів пройдених (зафіксованих) КП, підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП .

Під час фіксації КП на фото обов’язково має бути карта змагу та усі учасники (за винятком фотографа).

Перемагає команда, яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівності – більшу кількість історичних КП або показала кращий час.

Розрив між учасниками команди при прибутті на фініш більше, ніж на 5 хвилин вважається командою що фінішувала не в повному складі.

Поза заліком вважаються ті команди, які не вклались в межі контрольного часу, не правильно зафіксували понад 50% взятих КП, що фінішували в неповному складі учасників, та  команди що зійшли з дистанції – в силу певних причин не можуть продовжувати змагатись.

7. Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 18 років для І категорії складності, від 15 років – ІІ катергорії складності та віком від 14 років для ІІІ категорії складності.

Учасники, яким менше 18 років, повинні надати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях. Скановану копію (чи фото-копію) потрібно прикріпити до анкети під час зголошення.

Оригінал дозволу необхідно передати членам оргкомітету в день змагань під час видачі реєстрації на місці проводення змагань.

Мінімальна кількість учасників команди — 2. Якщо у команді є неповнолітні учасники, мінімальна кількість — 3. В такій команді один з учасників повинен бути повнолітнім.

Зразок дозволу для неповнолітніх учасників: http://bit.ly/2PtJ2Lg 

Для учасників бойових дій (АТО) участь безкоштовна. Для підтвердження потрібно прикріпити до анкети під час зголошення скановану копію (чи фото-копію) посвідчення учасника бойових дій.

Для участі в змаганнях команда:
заповнює зголошення (до 20 лютого 2020 року);
– сплачує організаційний внесок.

Розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить:
до 1 січня 2020 року – 250 гривень;
до 1 лютого 2020 року – 350 гривень;
до  20 лютого 2020 року – 450 гривень;

– забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);
– забезпечує медичне страхування учасників команди;

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску! Підтвердження реєстрації надійде вам на електронну пошту.

Щоб оплатити внесок, потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанку № 5168 7574 0579 3508 (Лідія Кощук) та обов’язково вказати у «Призначенні платежу» назву вашої команди.

Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами змагань. На місці старту кожний учасник передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та подає копії:
– документу, що засвідчує дату народження;
– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Також після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

8. Підведення підсумків та нагородження переможців

Підведення підсумків змагань відбувається протягом години після завершення контрольного часу, тому протести капітанів команд розглядаються суддівською колегією не пізніше цього часу.

Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця у кожній категорії складності нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.

9. Призовий фонд

Нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.
Призовий фонд буде розподілений між переможцями у такій градації:
І кс – 70 %;
ІІ кс  – 25 %;
ІІІ кс  – 5 %;

10.Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних внесків команд та спонсорських внесків.

Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають ці команди.

Контакти оргкомітету:
Тел.: (097) 6528123 (зголошення).
Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *