Положення

Положення про зимові туристичні екстремальні змагання «Стежками Героїв «Доброволець-2017»

 1.Загальні положення

Туристичні змагання «Стежками Героїв «Доброволець-2017» (надалі – змаг) – некомерційні змагання з туризму, які проводяться з метою:
–    вшанування геройського чину всіх борців за незалежність Української держави;
–    вшанування пам’яті загиблих бійців 35 сотні Самооборони Майдану «Волинська січ»;
–    популяризація серед молоді здорового способу життя та спорту;
–    підвищення майстерності мандрівників.

2.Організатори

Головними організаторами змагу є молодіжна громадська організація «Національний Альянс» . Партнери  – туристичний клуб «Антар».

Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет.

3. Час і місце проведення змагу
Змаг проводиться 25-26 лютого 2017 року. Місце проведення змагу – Ківерцівський район Волинської області.

4. Програма змагу
О 8:00 25 лютого 2017 року команди у повному складі і з повним спорядженням вишиковуються для урочистого відкриття змагу і виходу на маршрут. Старт розпочинається в кінці церемонії відкриття. Старт – загальний.

Командам за контрольний час  потрібно подолати у повному складі маршрут, відмічаючись на контрольних пунктах (КП). Проходження КП проводиться в довільному порядку протягом визначеного контрольного часу.

Змагання проводяться в двох заліках:

І. З маршрутом протяжністю близько 80-100 кілометрів.

ІІ. З маршрутом в протяжністю близько 40-60 кілометрів.

Контрольний час в обох заліках становить 24 години.

Змаг проходить з урахуванням «Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні», прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів.

На фініші суддівська колегія реєструє проходження командою маршруту та визначає переможців в кожному із заліків.

5. Графік змагу

25 лютого 2017 року (субота):
07.00 – початок реєстрації команд;
07.30 – нарада капітанів з суддівською колегією;
08.00 – урочисте відкриття змагу, офіційне оголошення правил, інструктаж з техніки безпеки;
08.30 – старт.

26 лютого 2017 року (неділя):
08.30 – закінчення контрольного часу;
08.30 -10.30 – підведення підсумків змагу, оголошення та нагородження переможців, офіційне закриття змагу. 

6. Умови заліку та визначення результатів
Місце команди визначається часом проходження маршруту, а також сумою контрольних пунктів (КП), підтвердженням цьому будуть служити фотографії на КП.

Контрольні пункти (КП) матимуть градацію:

– основні (історичні та культурні пам’ятки) з нарахуванням по 3 бали;

– технічні (інші об’єкти місцевого та природного характеру) з нарахуванням по 1 балу.

Перемагає команда,  яка в контрольний час набрала більшу кількість балів. У випадку рівностібільшу кількість основних КП або показала кращий час.

Розрив між  учасниками команди при прибутті на фініш більше, ніж на 5 хвилин карається зняттям.

У випадку вимушеного сходження частини учасників команди (мінімальна кількість – 2 чоловіки, але якщо є неповнолітні учасники мінімальна кількість – 3 чоловіки), така команда займає місце нижче команди з повним складом. У випадку не проходження маршруту в межах контрольного часу, команді зараховується результат із сумою балів попередньо взятих КП.

 7.Вимоги до команд

Участь у змаганнях беруть команди в складі 2-5 осіб, віком від 16 років. Учасники яким менше 18 років мають подати письмовий дозвіл від батьків для участі в змаганнях.

Для участі в змаганнях  команда:
–    заповнює зголошення (до 20 лютого 2017 року);
–    сплачує організаційний внесок . Розмір організаційного внеску з одного учасника команди становить:

до 1 лютого – 100 гривень;

до 15 лютого – 150 гривень;

до 20 лютого – 200 гривень;

–    забезпечує необхідне спорядження (мінімальний перелік додається);

Ваша заявка приймається тільки після сплати організаційного внеску!

Надіслане до Оргкомітету зголошення є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник змагу передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами змагу, а також пред’являє оригінали та подає копії:

– документу, що засвідчує дату народження;
– дозвіл від батьків для учасників, яким менше 18 років.

Також після реєстрації учасникам змагань не можна змінювати обрану категорію складності маршруту.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

8.Підведення підсумків та нагородження переможців
Підведення підсумків змагань відбувається протягом години після завершення контрольного часу, тому протести капітанів команд розглядаються суддівською колегією не пізніше цього часу.

Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.

9.Фінансування

Витрати на підготовку суддів, організацію змагань та нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, організаційних  внесків команд та спонсорських внесків.

Всі витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників на період змагань) несуть учасники або організації чи установи, що відряджають дані команди.

Важливо! Після оплати організаційний внесок не повертається.

Контакти оргкомітету:

Тел.: (095) 789 14 83
Е-mail: sg.dobrovolets@gmail.com

Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це положення.

21 коментар до Положення

  1. Участник коментує:

    Цього року страховий поліс не потрібен?

    • Ірина коментує:

      Ні, страховий поліс оргкомітет не вимагає. Але учасники, звісно, можуть оформити його за своїм бажанням.

  2. Yaryk коментує:

    Ви часом не наплутали з контрольним часом?
    В минулому році було “85км” і 24 години. Всю дистанцію пройшло лише 2 команди.
    Тепер ви збільшуєте дистанцію до 100 км а час залишаєте без змін?
    Від когось з оргів я чув, що цього року контрольний час збільшать до 30 годин.

    • Андрій коментує:

      Того року довшу дистанцію, якщо мені не зраджує память ішло всього 3 команди.

    • Молодый Виталий коментує:

      При правильной постановке КП за 24 часа реально пройти-пробежать до 130 км ориентирования. даже по снегу. Тренируйтесь Господа)

  3. Vasya коментує:

    Мінімальна кількість учасників в команді 2 особи?

  4. Не москаль коментує:

    Кто Вас заставляет бежать все 100 км? Пробегите 10 км, переночуйте, с утреза закиньте еще 10 км и все. Что за паника. За 24 часа 100 км можна проползти.

  5. Дмитро коментує:

    Який стартовий інтервал?
    І чого пишете, що “08.30 – закінчення контрольного часу” (закриття фінішу), адже всі крім першої команди матимуть ще час до КЧ в запасі.?..

  6. Дмитро коментує:

    Чи можна з сином, старше 16 років, брати участь без додаткового третього учасника?

  7. Александр коментує:

    День добрый! Два вопроса
    1 – Взнос 100/150/200 грн с команды или с участника?
    2 – Если уже есть 18 лет,нужно ли предоставлять копию паспорта?

    Спасибо!

    • admin коментує:

      Добрий день!
      1. Вкладка з одного учасника.
      2. Обов’язково мати з собою посвідчення особи.

  8. Юрій коментує:

    П’ять питань:
    1. Початок реєстрації о 7.00 25 лютого. Чи буде організовано місце ночівлі для тих, хто прибуде на старт 24 лютого?
    2. Що собою являтимуть карти з нанесеними КП? Чи вони будуть видаватись кожній команді? Якщо так, то якого масштабу? Чи є необхідність самостійно шукати картографічні матеріали регіону змагань?
    3. Коли (за скільки часу до старту) буде вивішено (видано) карту з КП?
    4. Чи можна користуватись GPS-навігатором?
    5. Старт і фініш в одному місці?
    Дякую!

    • admin коментує:

      Відповідаємо)
      1. Буде організована ночівля у ніч з 24 на 25 лютого. Про це окремо повідомимо на сайті.
      2. Реєстрацію плануємо провести ввечері 24 лютого, карти будуть видані по одному примірнику кожній команді. Будуть нові карти
      3. Якщо ви приїдете ввечері 24 лютого, то карти будуть видані тоді.
      4. GPS-навігатором можна користуватися
      5. Скоріше всього. що як і у попередні роки старт і фініш в одному місці. Про це теж повідомимо детальніше на сайті.

  9. Андрій коментує:

    Надіюсь цього року КП будуть вірно розставлені, а не так як 3 останніх того року…” з похибкою в 300 метрів, а 3-тє взагалі невідомо де….
    А то не хочеться знову бігти всю дистанцію і потім 2 години шукать останнє кп якого немає чи воно бог зна де.

    • admin коментує:

      Вибачте за минулорічну ситуацію, ті 3 КП то окрема історія.. Цього року все відповідальніше)

  10. Не москаль коментує:

    Уважаемые организаторы, наверно правильнее будет выдавать карты каждому участнику. Сколько человек в команде- столько и карт.

    Вибачте за мою коцапську.

  11. Ivan коментує:

    1.Скажіть будь-ласка, чи можна буде після реєстрації команди на сайті збільшити її відповідно до розцінок? Є людина, яка хоче приєднатись, але ще не впевнена щодо свого графіку.
    2. Транспорт з Луцька. О котрій він вирушатиме до табору зранку 25 лютого? Дякую наперед

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *